Vil du være med til at udbrede vores innovative miljø- og arbejdsmiljøstyringssystem for autobranchen i Midtjylland, Sønderjylland og Fyn? Har du personligheden og evnerne til at skabe salg? Kan du jonglere med mange bolde i luften? Og har du det bedst i en hverdag fyldt med fart, kundekontakt og et spændende produkt, der kan gøre en forskel for en hel branche? Så er det dig vi har brug for!ABAS Miljøservice er autobranchens samarbejdspartner indenfor miljø og arbejdsmiljø. Vi har stor succes med vores IT-system, E-Miljø, som hjælper autobranchen med altid at have styr på deres miljø og arbejdsmiljø, at overholde lovkrav, samt at gøre det så enkelt, som muligt. Derfor søger vi en energisk salgsprofil til at forsætte den positive vækst. Du skal varetage ansvaret for såvel salg, demo og implementering i tæt samarbejde med dine øvrige salgskollegaer. Her er vores fornemmeste opgave at skabe lange relationer, og gøre kunderne til vores gode ambassadører.
Gode relationer, salg og frihed
Som kørende konsulent er det ude hos eksisterende og nye kunder, at du skal skabe relationen og sælge vores produkter. Du vil blive en del af et mindre salgsteam, hvor der er stor mulighed for indflydelse på hverdagen, og du varetager hele salgsprocessen – fra første kontakt til implementering.
Vi søger en kollega, der:
- Er bosat i Trekantområdet
- Er positiv, energisk og social
- Forstår at udfordre vores kunders nuværende arbejdsgange
- Kan formidle værdi og skabe relationer
- Er detaljeorienteret og går op i at gøre en forskel for sine kunder
- Mestrer at have overblik og struktur i sin hverdag
- Har kørekort (B)
Dine arbejdsopgaver:
- Sikre salg og kendskabsgrad
- Eksekvering af ABAS’ salgsstrategi
- Opbygge og pleje stærke relationer
- Leadgenerende aktiviteter (bl.a. deltagelse i messer og netværksmøder flere gange årligt, hvis forholdene tillader det)
Du kan se frem til at blive en del af et stærkt og mindre salgsteam fordelt over hele landet. Vi står allerede nu klar til at tage godt imod dig. Vi sørger selvfølgelig for oplæring og onboarding i vores løsninger. Vi forventer at du vil have daglig sparring med dine kollegaer og leder fra landevejen. Derudover, vil din opstart også være baseret på samkørsel med erfarne kollegaer.
Der er tale om en fuldtidsstilling (37 timer), hvor dit fysiske udgangspunkt for jobbet vil være hjemmekontor. Du vil få samarbejde med interne salgskollegaer, samt professionel teknisk support fra interne produkttekniske kollegaer, som vil støtte dig i support/teknisk rådgivning overfor kunderne.
Løn efter kvalifikationer (bestående af både fast løn + provision), samt god pensions- og sundhedspakke. Der kan vælges mellem kørselsordning eller firmabil.
Dine kvalifikationer
- Vi forestiller os, at du har en salgsmæssig baggrund – gerne fra autobranchen
- Du må meget gerne have lavet opsøgende salg eller have været kørende sælger
- Du er opsøgende i din tilgang til både kunder og kollegaer
- Du er resultatorienteret og motiveres af at opnå dine salgsmål
- Du befinder dig godt i et arbejdsmiljø med fart over feltet, og hvor performance bliver målt på resultater
- Du har et godt planlægningsgen, og du ved, hvad det indebærer selv at strukturere din hverdag, for at bruge mest tid ude hos kunderne
- Du behersker dansk i skrift og tale
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt direktør, Jesper Hviid Nielsen på telefon 2296 5034.
Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Opstart hurtigst muligt.
Vi glæder os til at høre fra dig.