For at I oplever en let og nem opstart med E-Miljø, så vil vi gerne hjælpe jer så godt i gang med systemet som muligt.
Jeres tilknyttede E-Miljø konsulent besøger jer og foretager dataindsamling ved at gennemgå jeres virksomhed. Denne service sparer jer tid, og sikrer jer den bedste opstart med E-Miljø. På den måde kan vi oprette jer i systemet med alle basisdata på medarbejdere, eftersynsrapporter, kemiprodukter, m.v.
Efter den indledende basisopsætning håber vi, at kunne forberede jer bedst muligt til at påbegynde arbejdet med programmet. Det er dog vigtigt at huske, at E-Miljø kun er så omfangsrigt, som du gør det til. Systemet kan styre meget eller lidt - alt efter hvad jeres behov er.
Som bevis på jeres arbejde med miljø- og arbejdsmiljøledelsessystemet, E-Miljø, så har I mulighed for at downloade et diplom, som beviser at I arbejder med:
- Dokumentation for lovpligtige eftersyn af installationer, udstyr og værktøj
- Overholdelse af uddannelses- og kompetencekrav
- Dokumentation af det aktive arbejdsmiljøarbejde
- Sikker håndtering og brug af kemi- og olieprodukter
- Miljømæssig korrekt bortskaffelse og genbrug af farligt affald etc.